maudyjeanine.reismee.nl

Vliegveld update

Hoi iedereen!

"Wat, nu al een update?" Ja zeker! U zou hier toch geen moment van willen missen? Grapje hoor. Ik probeer mezelf alleen bezig te houden tijdens het wachten op onze tweede vlucht. De eerste is achter de rug, alles is goed en wel verlopen: we kwamen zelfs 25 minuutjes te vroeg aan op Atlanta! Door alle verhalen en een strenge controle op Düsseldorf was ik doodsbang voor de Amerikaanse douane. Wonder boven wonder viel alles ontzettend mee! Ik was binnen 2 minuutjes klaar. Dit komt misschien ook wel doordat dit slechts een overstap is: de Amerikanen hebben verder toch geen last van mij ;). Tot nu toe dus niks te klagen, al vond ik Delta Airlines wel één grote poppenkast. Ach, anderen zullen het misschien geweldig vinden, maar ik ben er te nuchter voor. Misschien toch nog iets Gronings geërfd van mijn vader?

Het tijdsverschil hakt er wel nu al in, gepaard met maar 4 uurtjes slaap. In Atlanta is het nu 15.30u, maar liefst 6 uur vroeger dan in Nederland (geloof ik). Nog anderhalf uur wachten en dan nog een vlucht van 4 uur, waarbij we nog eens 2 uur terug in de tijd vliegen. Ik denk dat ik vannacht slaap als een roosje!

Goed, voor nu verder niks interessants te melden. Ik word als het goed is van Managua opgehaald door Andy, de chauffeur van mijn taalschool. Spannend! Ik ben benieuwd maar heb er wel heel veel zin in.

Hasta pronto!

Liefs, Maudy

Reacties

Reacties

Prisca

Hoi Maudy, erg fijn dat het na de strenge controles op Dússeldorf in Atlanta vlot is verlopen. Nu hoop ik dat het vervolg van de reis ook goed is gegaan en je veilig en wel bij je gastgezin bent gearriveerd. Erg benieuwd naar je volgende verslag! Liefs mama xxx

oma van der heide

Hoi Maudy leuk je verhaal zo even te lezen, wat een avontuur voor jou zeg. Ik krijg de verslagen van je vader, die ze aan mij doorstuurt.
Ik wens je verder een mooie veilige reis en zie uit naar je nieuwe verhalen en updates.
veel plezier

groetjes Oma.

Marjan

Hoi daar in het verre... Leuk om alles zo een beetje te volgen. Heel indrukwekkend...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!